همه چیز از همه جا

عکس مطالب علمی هنری

همه چیز از همه جا

عکس مطالب علمی هنری

چگونه خرخون شویم


1) قبل از کلاس مروری اجمالی! بر درس داشته باشید و نکات کلیدی و قابل پرسش درس را استخراج! کنید و سر کلاس در زمان مناسب اقدام به پرشس کنید. یک سوال مناسب باید شرایط زیر را داشته باشد:
الف) استاد کاملا بلد باشد.


ب) خود شما هم کاملا بلد باشید. چرا که بعد از توضیحات استاد باید به او نشان دهید که مساله را متوجه شده اید. در این شرایط استاد خیلی حال می کند.
توجه: هیچ گاه وقتی را که از کل

اس می گیرید در تعداد دانش آموزان ضرب نکنید. عدد خوبی نمی شود! و ممکن است در ادامه فعالیت حرفه ای شما را تحت تاثیر وجدان درد قرار دهد.

2) قبل و بعد از کلاس در جمع دوستان تا می توانید از استاد بد بگویید. صحبت کردن از سختی و زیادی درس ها، اینکه اصلا حال درس خواندن ندارید و اگر استاد کوئیز بگیره بدبخت می شوید نیز می تواند موثر واقع شود.
توجه: این طور حرفها اصلا مالیات ندارد!

3) هیچ گاه با استاد وارد کلاس نشوید. و با او نیز خارج نشوید. تابلو می شوید. صحبت هایتان را با استاد در اتاق وی و بطور خفیه انجام دهید.
توجه: افرادی که به طور ضایع با استاد وارد کلاس می شوند و آخر کلاس هم او را تا اتاقش همراهی می کنند ( خرخون های ناشی و تابلو) را به چاپلوسی و پاچه خاری متهم کنید و تا می توانید دست بیندازید.

4) هرگز در ردیف اول نشینید. این ردیف مخصوص ناشی هاست. در ردیف دوم یا سوم هم می توانید به درس گوش کنید.

5) احتمالا برای اینکه جز ورق زدن کتاب های قطور کار دیگر انجام نمی دهید، یا کمی!! اضافه وزن دارید یا اندکی!! کمبود وزن. کاریش نمی شود کرد. متاسفم!

6) برای رد گم کردن، تظاهر به ورزشکار بودن خیلی موثر است. ولی چون به دلیل مطرح شده در قسمت (5) هیکل ورزشکاری ندارید باید ورزش مناسبی پیدا کنید. که اولا نیاز به هیکل خوبی نداشته باشد و ثانیا در محیط مدرسه یا دانشگاه قابل اجرا نباشد. چرا که لو می روید.
توضیح: شطرنج و پینگ پونگ مخصوص خرخون های ناشی می باشد. گلف، هاکی، بیس بال و غیره می تواند مناسب باشد.

7) تریپ روشنفکری هم برای پوشاندن و مخفی کردن خرخونی بسیار موثر است. برای آشنایی می توانید این دستور العمل را مطالعه کنید.

8) همشه روز امتحان یک کتاب قطور غیر درسی همراهتان بیاورید. و به همه بگوید تمام هفته قبل از امتحان را مشغول به مطالعه آن بودید. (باز هم مالیات ندارد.)

9)در روزهای قبل از امتحان هم به دوستانتان راه به راه متذکر شوید که درس نمی خوانید. این کار دو فایده دارد:
الف) باعث می شوید بقیه هم به امید شما درس نخوانند. این کار به شاگرد اولی شما کک می کند.
ب) پوششی است بر فعالیت های خرخونی شما

10) سعی کنید هیچ وقت جزوه خود را به کسی ندهید. انصاف نیست حاصل ساعت ها شرکت کردن در کلاس ها و توجه کامل به استاد و حل همه تمرین ها را به آسانی در اختیار بقیه قرار دهید. برای این کار بهترین راه این است که آنقدر بدخط بنوسید که کسی راغب به گرفتن جزوه شما نباشد.

11) کارهای زیادی می توان برای پوشش خرخونی انجام داد. ولی هیچ گاه دنبال یک کار نروید. که کاملا با خرخونی در تضاد است. کارشناسان آن را دشمن اصلی خرخونی می دانند: وبلاگ
12) اگر به دستورات بالا به دقت عمل کنید روز اعلام نمره ها یا گرفتن کارنامه ها تنها روزی است که پرده ها کنار می رود و خرخونی شما آشکار می شود. سعی کنید این روز خیلی در جمع دوستان آفتابی نشوید!!

13) تا می توانید درس بخوانید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد